خبر فوری

پذیرش ۷۲۰۰ خانوار در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان

مصطفی خزاعی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: روز گذشته ۷۹۷ خانوار با جمعیت ۲ هزار و ۸۷۰نفر در پایگاه‌های اسکان و پذیرش استان همدان حضور یافتند.

خزاعی پذیرش میهمانان فرهنگی در این روز را ۵ هزار و ۷۴۰ نفرروز ذکر و عنوان کرد: از آغاز فعالیت ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان تاکنون ۲۶ هزار و ۱۲۴ نفر در قالب ۷هزار و ۲۴۴ خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان همدان اسکان داده شده اند.

وی افزود: در مجموع  ۵۲ هزار و ۲۴۸ نفرروز مسافر نوروزی که بیشتر آنها را میهمانان فرهنگی تشکیل می دهند، در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان مورد پذیرش قرارگرفته اند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و جاذبه های تاریخی استان همدان، این استان را از قطب های گردشگری کشور خواند و عنوان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان استان به صورت شبانه‌روزی در خدمت میهمانان نوروزی به ویژه فرهنگیان هستند.

وی با بیان اینکه پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان استان با قوت ادامه دارد، عنوان کرد: تلاش می کنیم با ارائه‌ خدمات مناسب به میهمانان، رضایت آنها در ابعاد مختلف جلب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهمیت کیفیت بخشی به برنامه های اسکان، عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت ها برای ارائه خدمات مناسب و رضایت‌مندی میهمانان فرهنگی از اولویت های ستادهای اسکان استان است.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، عنوان کرد: حضور میهمانان نوروزی از جمله همکاران فرهنگی از نقاط مختلف کشور در این استان چشمگیر است.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید