خبر فوری

اسکان ۱۱۷۳۰ نفر در ستادهای فرهنگیان آذربایجان شرقی

جعفر پاشایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۰۰ مدرسه با دو هزار اتاق برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۶ در ۳۹ منطقه و ناحیه آذربایجان‌شرقی برای اسکان فرهنگیان آماده سازی شده و در اختیار معلمان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۲۶۰ خانوار در قالب بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر میهمان نوروزی تا روز پنجم فروردین در مراکز اقامتی استان اسکان داده شدند، ابراز داشت: در این مدت نزدیک ۲۹ هزار و ۳۳۰نفر روز خانواده فرهنگی در مدارس آذربایجان شرقی اسکان داده شده اند.

وی از راه اندازی مرکز دائمی اسکان فرهنگیان برای نخستین بار در کشور در تبریز خبر داد و گفت:  ادامه داد: این مرکز به صورت شبانه روزی پاسخگوی معلمان و مسافران فرهنگی کشور است که برای رفاه حال فرهنگیان راه‌اندازی شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید