خبر فوری

آغاز مسابقات فوتسال کارکنان دولت در هرمزگان

هرمزبان:سوت آغاز مسابقات فوتسال کارکنان دولت دیشب در سالن فجر بندرعباس به صدا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در این دوره از مسابقات 20 تیم در چهار گروه پنج تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه اول جایی که تیم‌های مخابرات، دادگستری، پدافند هوایی، آلومینیوم المهدی و شهید درویشی حضور دارند تیم مخابرات در بازی نخست خودش در یک بازی پر گل 8 بر 2 دادگستری را شکست داد.

در این بازی برای مخابرات امید باخویش، عبدل باهک، جاسم داوری، مصطفی جوام، اسماعیل کریم‌زاده، کورش سلمانی، رضا زاهدی، حامد ذاکری‌نسب، سیدرمضان جعفری، میثم راسته، محسن جعفری و وحید بارانی با هدایت عبدالرضا پورسبزعلی بازی کردند.
تیم فوتسال دادگستری که زهیر باشی‌زاده سرمربی آن بود از وجود احمد قاسمی، علیرضا بلاغی اینالو، علی حسینی، مهدی مکاریان، شهرام آرمات، حامد کریمی، محمد نظرپوری، امیر پلاسی، سبحان رستگاری، احمد سالاری، علی ملایی و علی خوشبخت بهره برد. در این مسابقه مخابرات با گل‌های 4 گل سیدرمضان جعفری، میثم راسته، اسماعیل کریم‌زاده، مصطفی جوام و امید باخویش 8 بر 2 به پیروزی دست یافت.

دو گل تیم دادگستری را هم علی حسینی و مهدی مکاریان به ثمر رساندند.
در دیگر بازی گروه اول آلومینیوم المهدی که از مدعیان قهرمانی است مقابل پدافند هوایی با نتیجه مساوی 4بر 4 متوقف شد.

در این مسابقه آلومینیوم المهدی با ترکیب محمد براهویی، جواد خاتم‌آبادی، سعید ترابی، امین رئیسی، مصطفی محسنی، بهنام جعفری، شهاب جوذری، عبدالغفور محمدپور، سجاد بهرامی، عبدالرضا گلی، مهیار جعفری و مهدی خدادادی به مربیگری داریوش دادوند و تیم پدافند هوایی که هدایت آن را قاسم رستمی بر عهده دارد با بازیکنانی چون محمد باشفاعت، سجاد جوکار، حمید ستوده، محسن ترکاشوند، محسن بهاری، مهدی آتشین، جعفر ندیمی، احمد جنت فریدونی، مهدی هاشم‌زاده، احمدرضا یکسانپور، مهدی رنجبر و علیرضا پادبان پا به میدان گذاشت.

دراین بازی زیبا که 8 گل داشت ابتدا آلومینیوم المهدی با گل‌های شهاب جوذری دو گل و بهنام جعفری سه بر صفر از حریف خود جلو افتادند اما در ادامه پدافند هوایی به خودش آمد و با دو گل محمد باشفاعت و محسن بهاری بازی را به تساوی کشاند.

فشار حملات بر روی دروازه دو تیم ادامه داشت تا این که شهاب جوذری بازیکن آلومینیوم که در این مسابقه در دقیقه 39 هم اخراج شد گل چهارم را برای آلومینیوم به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و محسن بهاری یک بار دیگر پایش به گلزنی باز شد و بازی را برای پدافند هوایی به تساوی کشاند.

حملات دو تیم در ادامه فایده‌ای برای آن‌ها نداشت و دو تیم به تساوی چهار بر چهار رضایت دادند.
در بازی‌های گروه دوم جایی که تیم‌های هلال احمر، بیمارستان خاتم‌الانبیاء، مدیریت برنامه‌ریزی، بهزیستی و فولاد هرمزگان در آن حضور دارند تیم هلال احمر در نخستین بازی خودش 7 بر صفر مغلوب بیمارستان خاتم‌الانبیاء شد.

در این بازی برای بیمارستان خاتم‌الانبیا محمد صادقی، جواد خدادادزاده، مهرداد خادمی، علی تختی‌نژاد، امیر عالی‌پور، هادی ماندگاری، علی‌رضا غلام‌زاده، سامان قاسمی، علی دهقان و یاسر حاجی‌زاده با مربیگری رضا قنبرزاده بازی کردند که علی‌رضا غلام‌زاده سه بار و علی تختی‌نژاد، یاسر حاجی‌زاده، محمد صادقی و مهرداد خادمی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

هلال احمر هم در این مسابقه با ترکیب ابراهیم اکبرزاده، احمد رئیسی، حسین کشتکار، فرهاد خانی، جلیل پرسیان، بهنام زارعی، فرامرز دریایی، روح ا… بنارویی، اسماعیل شنبه‌پور، محمد پیروزی و محمدرضا خجسته با هدایت بهمن‌ پندار بازی کردند.
در دیگر بازی این گروه بهزیستی در یک بازی برتر مدیریت برنامه‌ریزی را از پیش رو برداشت. برای بهزیستی در این مسابقه علی احمدی، احسان اسطحی، حسن نظری، عبدالرضا عامری، وحید یوسف‌نژاد، فرزاد سلحشور، محمد زمانی، مصیب دریانورد، میلاد گچینی نیا، محمد تابدار و امر ا… بنارویی به سرمربی‌گری محمد تابدار و برای مدیریت برنامه‌ریزی هم صفر تیما، یعقوب بلی‌زنی، عادل جاسمی، ایمان حاجیان، مصطفی رنجبر، رمضان جوهری‌زاده، رضا رضوانی، تورج هنرمندان، سهراب منصوری، علی حسین‌پور، قاسم درویشی و ابراهیم یحیایی با هدایت حمید دولتی بازی کردند.
مدیریت برنامه‌ریزی در این مسابقه با گل علی حسین‌پور از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه این تیم بهزیستی بود که توانست بازی را به دست بگیرد و با گل‌های احسان اسطحی، میلاد گچینی‌نیا و مصیب دریانورد سه بار دروازه مدیریت و برنامه‌ریزی را باز کند و سه بر یک پیروز این میدان باشد.

در بازی‌های گروه سوم تیم‌های آتش‌نشانی و صدا و سیما به دیدار هم رفتند. در این مسابقه آتش‌نشانی با ترکیب حمید رضایی‌پور، عبدالمهدی حسین‌پور، مصطفی زارعی، وحید پرمر، فرشین میرابی، مهدی ماندگاری، حسین افرا، هادی بلالی‌پور، شفیع ذاکری، قدرت محمودی، یونس قنبری و مهدی میرزایی با هدایت حمید رضایی‌پور و تیم صدا و سیما که عباس روزپیکر کار هدایت آن را بر عهده دارد با ترکیب مهدی محمودی، محسن رئیسی، علی آذریان، بنیامین عدنانی، آرمان ایرانپرست، عظیم صفری‌زاده، موسی اکبری،حسین حسین‌پور، مصطفی مهرآذین، امیر عسکری، میثم غازیانی و میثم کسائیان به بازی پرداختند.

در این بازی برای آتش‌نشانی که خودش را به عنوان یک تیم مدعی قهرمانی معرفی کرد دو بار عبدالمهدی حسین‌پور، محمد ماندگاری، فرشین میرابی، هادی بلالی‌پور، وحید پرمر و برای صدا و سیما عظیم صفری‌زاده دو گل و یک گل هم مصطفی مهرآذین گلزنی کردند تا این بازی در پایان با حساب 6 بر 3 به سود آتش‌نشانی به پایان برسد.

از این گروه دو تیم تولید روی و صنعت و معدن و تجارت هم با هم به رقابت پرداختند که تیم تولید روی در یک بازی کاملا یک طرفه حریف خودش را 8 تایی کرد.
برای تولید روی امید مریدی رضایی، افشین مرادی، محمد دهکار، صادقی اسلامی، صادق دهقانی، اسدا… کشاورز، حسن جهانی‌نژاد، مسلم محمود‌آبادی، شکرا… یار محمدی، جلیل خونچه، ایمان رنجبران و بهمن رحیمی، با سرمربیگری اصغر شکوهی بازی کردند. ترکیب تیم صنعت، معدن و تجارت هم در این مسابقه مهدی احمدی‌پور، سعید رستمی، محمود صداقتی، بیژن سلیمانی، مرتضی محمدزاده، امین خادمی، محمد باقری‌زاده، غلام علی نیرومند، مجتبی الهی، اصغر رکن‌الدینی، علیرضا مریدی و فیروز سلمایی تشکیل می‌دادند و هدایت این تیم را بیژن سلمایی بر عهده داشت.

در این مسابقه برای تولید روی شکرا… یارمحمدی دو گل، صادق دهقانی دو گل و گل‌های دیگر را هم جلیل خواجه، ایمان رنجبران، صادق اعلامی و اسدا… کشاورز به ثمر رساندند.
در بازی‌های گروه چهارم دو تیم تامین اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان به دیدار هم رفتند که این بازی در پایان سه بر یک به سود تامین اجتماعی به پایان رسید.

برای تامین اجتماعی که از وجود محمد بدکی‌پور، حسین تنی، آرش هاشمی‌پور، هادی بای، محمدرضا جمشیدی، علیرضا سلیم، محمد رنجبر، حسین سرلک، مهدی دمی‌نژاد، وحید هاشمی‌پور، سلیمان رنجبر و حسام‌الدین دلاوری بهره می‌برد و هدایت آن را هم نادر حسین‌نیا بر عهده داشت حسین تنی، حسین سرلک و محمد رنجبر گلزنی کردند.

برای اداره کل ورزش و جوانان که مهدی مسیحی، مظفر خادمی، عباس زحمت پیشه، حامد جباری زاده، محمد کریم زاده، جعفر متقی، مرتضی منصفی، یوسفعلی رحیمی، حسن سالاری، محمد رزم، مهدی حیدری پور و امید پرمر به میدان رفتند مرتضی منصفی تک گل تیم اداره کل ورزش و جوانان را به ثمر رساند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات در گروه اول تیم مخابرات با سه امتیاز صدرنشین است.

در گروه دوم بیمارستان خاتم الانبیاء و بهزیستی هر کدام سه امتیاز دارند اما تیم بیمارستان خاتم الانبیاء به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول ایستاده است.

در گروه سوم هم آتش نشانی و تولید روی سه امتیازی هستند اما تولید روی با تفاضل 8+ در مکان نخست این گروه ایستاده است و آتش نشانی هم دوم است.

در گروه چهارم این رقابت‌ها تامین اجتماعی با سه امتیاز در صدر جدول آقایی می‌کند. در ادامه این مسابقات امشب چهارشنبه دهم تیرماه در ساعت 21 مخابرات با پدافند هوایی دیدار می‌کند.

هلال احمر با مدیریت برنامه‌ریزی در ساعت 22 دیدار خواهد کرد و آتش نشانی در ساعت 23 به دیدار تولید روی می‌رود و ساعت 24 کشتیرانی با اداره کل ورزش و جوانان بازی می‌کند.

در بازی‌های پنج شنبه یازدهم ساعت 21 تامین اجتماعی به دیدار امور اقتصادی و دارایی خواهد رفت.

در ساعت 22 دادگستری با پدافند هوایی مسابقه خواهد داد. ساعت 23 بیمارستان خاتم الانبیاء با مدیریت برنامه‌ریزی بازی می‌کند و ساعت 24 صدا و سیما مرکز خلیج‌فارس با تولید روی دیدار می‌کند.

در دیدارهای جمعه دوازدهم تیرماه شهید درویشی با مخابرات ساعت 21 بازی می‌کند. صنعت معدن و تجارت ساعت 22 با صدا و سیمای مرکز خلیج فارس دیدار خواهد کرد. ساعت 23 فنی و حرفه‌ای با آتش‌نشانی و ساعت 24 هم مدیریت برنامه‌ریزی با فولاد هرمزگان مسابقه خواهند داد./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید