کودک 5 ساله قربانی غفلت ملوان شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پیش از ظهر امروز در نزدیکی اسکله کندالو قشم دو قایق مسافری با هم تصادف کردند که در نتیجه این تصادف 2 تن زخمی و 1کودک 5 ساله جان خود را از دست داد.

آنچه شاهدان محلی عنوان می‌کنند حاکی از آن است که بی احتیاطی یکی از ملوانان این قایق‌ها باعث این تصادف دریایی شده است.

دراین حادثه امیرعلی بیات کودک 5 ساله مشهدی در اثر ضربه وارد شده به سر جان خود را از دست داد.

بنا به اظهار سید محمدامین جعفری دبیر و نماینده ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در این حادثه محسن بیات که خود نیز پزشک متخصص جراحی مغز و اعصاب و پدر متوفی است از ناحیه گوش چپ و سر دچار خونریزی و ضرب دیدگی شده است.

بجز وی جعفر بهمنی‌فر نیز که در این حادثه در قایق سانحه دیده حضور داشته است از ناحیه سینه دچار آسیب دیدگی جزئی شده و هم اکنون تحت مراقبت هستند.

طبق اطلاعات واصله حال عمومی مجروحان این حادثه رضایت بخش است.

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم به دستور فرزین حقدل قائم مقام این ستاد تشکیل جلسه فوق‌العاده داده و گروه‌هایی جهت تحقیق و تفحص در خصوص این حادثه به محل اعزام شدند.

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ضمن ابراز همدردی با خانواده داغ دیده تا روشن شدن تمامی ابعاد این پرونده و اعمال اقدامات قانونی علیه عوامل این حادثه، به مسافرین و ملوانان توصیه اکید می‌کند تا موارد و‌ موازین ایمنی و استانداردهای دریابانی و دریانوردی را رعایت نمایند تا دیگر شاهد حوادثی از این دست در منطقه نباشیم. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید