هرمزبان:: در این حادثه امیرعلی بیات کودک پنج ساله مشهدی در اثر ضربه وارد شده به سر جان خود را از دست داد.

برخورد دو قایق تفریحی در قشم/ کشته شدن کودک 5 ساله و دو مجروح

بر اثر برخورد دو قایق تفریحی در نزدیکی اسکله کندالو در قشم، دو تن زخمی و یک کودک ۵ ساله کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، یکی از شاهدان محلی گفت: بی احتیاطی یکی از ملوانان این قایق ها باعث این تصادف دریایی شده است.

این گزارش می افزاید: در این حادثه امیرعلی بیات کودک پنج ساله مشهدی در اثر ضربه وارد شده به سر جان خود را از دست داد.

دبیر و نماینده ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان کرد: در این حادثه دکتر «محسن بیات» که خود نیز پزشک متخصص جراحی مغز و اعصاب و پدر متوفی است از ناحیه گوش چپ و سر دچار خونریزی و ضرب دیدگی شده است.

سید محمدامین جعفری ادامه داد: «جعفر بهمنی فر» نیز که در این حادثه در قایق سانحه دیده حضور داشته است از ناحیه سینه دچار آسیب دیدگی جزئی شده و هم اکنون تحت مراقبت است.

وی با بیان اینکه حال عمومی مجروحان این حادثه رضایت بخش است، افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تشکیل جلسه فوق العاده داده و گروه هایی جهت تحقیق و تفحص در خصوص این حادثه به محل اعزام شده اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید