خبر فوری

منویات رهبری در راستای تحقق اقتصادمقاومتی در سال۹۶ مدنظر قرارگیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ضمن به مناسب آغاز سال جدید آمده است:  « حساسیت رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد کشور نشان از درایت و هوشمندی منحصر به فرد ایشان دارد و بنابراین تحقق منویات معظم له بی شک سعادت مردم و مسئولان را به دنبال دارد.

در ادامه این عنوان شده است: « مقام معظم رهبری چندین سال است که راهبردهای اقتصاد مقاومتی را بیان فرموده اند و آحاد جامعه باید برای شکوفایی اقتصاد کشور و تحقق منویات معظم له هم قسم شوند. مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی کاربردی داشته باشند و همه ظرفیت های دستگاه های خود را در راستای شکوفایی اقتصاد کشور به کار گیرند.»

همچنین در این پیام آمده است: « مردم نیز باید با قناعت، صرفه جویی و پرهیز از اسراف دولت را در تحقق اقتصاد مقاومتی یاری کنند. واردات بی رویه و قاچاق کالا یکی از عوامل مخرب اقتصاد کشور محسوب می شود که به منظور ایجاد اشتغال مولد و ارتقاء تولید باید از آن جلوگیری شود.»

در انتهای این پیام عنوان شده است: « امید است با روحیه ای باز سرشار از احسان، نیکوکاری و کرامت به استقبال سال نو برویم و سال آینده سالی پر از نشاط برای همگان باشد.»
 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید