خبر فوری

عنوان سال 1396 توسط هنرمند خوشنویس اهل شهرری نگارش شد+عکس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال 1396 را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نام‌گذاری کردند.

نگارش عنوان سال که توسط استاد داوود نیکنام صورت گرفته است، بر روی پایگاه اینترنتی دفتر و حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) با کیفیت بالا جهت استفاده عموم، دستگاه‌های اجرایی کشور و علاقه‌مندان قرار داده شده است.

 

 

وی همچنین نگارنده نشان سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» و «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» است که این اثر در سال‌های گذشته از سوی مردم با استقبال زیادی روبرو شده بود.

گفتنی است، استاد «داوود نیکنام» را به خوشنویس اهل‌بیت(ع) می‌‌شناسند و کتیبه ضریح شش گوشه حضرت امام حسین(ع)، ضریح حضرت زینب کبری(س) و ضریح حضرت رقیه(س) را خوشنویسی کرده است.

 

 

داود نیکنام خوشنویسی را در سال ٦٤، از محضر زنده یاد استاد «ابراهیم بخت‌شکوهی» در تبریز فرا گرفت و از سال ٦٩ پس از فارغ‌التحصیلی از انجمن خوشنویسان ایران، کار تدریس را آغاز کرد.

وی ابداع‌کننده آثار خوشنویسی «مدرن برجسته» است و تاکنون ده‌ها نمایشگاه داخلی و خارجی بر پا کرده و علاوه بر کار داوری در چندین جشنواره سراسری، موفق به اخذ جوائز و عناوین متعدد هنری در جشنواره‌های خوشنویسی کشور شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید