خبر فوری

۱۰میلیارد تومانی طوفان به شناورها و تاسیسات پارسیان خسارت وارد شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از فرمانداری پارسیان، محمد رادمهر بیان داشت: طوفانی شدن دریا در ساحل شهرستان پارسیان و هجوم امواج سهمگین، موجب بروز خسارت بیش از ۱۰ میلیارد تومانی به شناورها و تاسیسات بندری این شهرستان شد.

فرماندار شهرستان پارسیان با اعلام این خبر گفت: بر اثر افزایش سرعت وزش باد و شکل گیری امواج مرتفع در ساحل شهر پارسیان، به بیست شناور صیادی و لنج باری آسیبهای جدی وارد شد و قسمتی از تاسیسات بندری شهر پارسیان نیز خسارت دید.

رادمهر با بیان اینکه برآودرهای اولیه حاکی از بروز بیش از ۱۰ میلیارد تومان خسارت است، تصریح کرد:  خوشبختانه این پدیده جوی خسارت جانی و مصدوم جدی نداشت و تنها دو نفر آسیب به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی عنوان کرد: شهرستان تاکنون بیش از ۱۷ میلیمتر بارندگی داشته و سرعت وزش باد روز گذشته در این شهرستان به بیش از ۵۰ کیلومتر برساعت رسیده است که موجب شکل گیری امواجی با بیش از دو متر ارتفاع شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید