خبر فوری

۱۰۶۲ خانواده در محل اسکان فرهنگیان زنجان اسکان داده شدند

فضایل خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر به اسکان فرهنگیان در نوروز سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: در راستای اسکان فرهنگیان ۷۶ مدرسه با بیش از ۷۶۰ اتاق در زنجان پیش‌بینی‌شده که ظرفیت این کلاس‌ها بیش از چهار هزار نفر است.

وی اظهار کرد:  از ۲۵ تا ۳۰ اسفند ماه سال ۹۵ بیش از هزار و ۶۲ خانواده با ۵ هزار و ۳۱۰ نفر  در اسکان فرهنگیان زنجان اسکان کرده اند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: طی این بازه زمانی استقبال فرهنگیان از مجل اسکان بسیار خوب بوده است.

خاتمی به درجه‌بندی محل اسکان فرهنگیان اشاره کرد و یاد آورشد: این مدارس به دو صورت ویژه و الف هستند که در مدارس ویژه تختخواب، پتو، یخچال، تلویزیون، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام پیش‌بینی شده و با هزینه اسکان ۱۹ هزار تومان برای هر اتاق و در مدارس به‌صورت الف تخت وجود ندارد و هزینه اسکان ۱۵ هزار تومان است.

خاتمی  تاکید کرد: مسافران فرهنگی در صورت وجود هر گونه مشکل با شماره ۳۳۷۷۱۵۷۵ تماس حاصل کنند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی نوروز سال ۹۶ آموزش‌وپرورش با امکانات و تجهیزات به‌روز از مهمانان فرهنگی پذیرایی خواهد کرد و مسافران رضایت خوبی از خدمات  اسکان فرهنگیان زنجان دارند. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید