خبر فوری

پاشنه آشیل موفقیت در اقتصاد مقاومتی اصلاح الگوی مصرف است

حجت اسلام ناصرشکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۶و با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان یک مولفه اصلی و استراتژیک برای  نظام اسلامی مطرح است و باید در برنامه ریزی و هدف گذاری مسئولان کشور به عنوان اولویت راهبردی در  همه برنامه ها قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی دسیسه های کشورهای مستکبر عالم در طول بیش از سه دهه انقلاب اسلامی و در راس آنها ایالات متحده آمریکا افزود: در طول عمر انقلاب اسلامی دشمن مستکبر و متحدانش از راه های گوناگون درصدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز تنها راه ایجاد چالش و مانع در نظام اسلامی را در پس تحریم های ظالمانه دنبال می کنند و در سال های اخیر هم این تحریم ها را تشدید کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی با اشاره به برخی تحریم های اقتصادی در سال های اخیر تصریح کرد : اقتصاد مقاومتی تنها راه حل همه ی چالش های اقتصادی در دوران تحریم و مشکلات اقتصادی در کشور است که باید در جهت تحقق این امر به اقتصاد درون زا و توانمندی های داخلی و ظرفیت های موجود در کشور اتکا کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان احساس مسئولیت همه آحاد مردم به اقتصاد ملی و درونی را رمز اصلی تحقق در اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد : ایجاد اشتغال فقط در سایه حمایت از تولید داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی امکان پذیر است و با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری این امر یعنی اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در کنار هم می تواند به رفع همه چالش ها کمک کند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه مازندران در ادامه پاشنه آشیل موفقیت در  اقتصاد مقاومتی را اصلاح الگوی مصرف دانست و بیان داشت : تنها کلید واژه در جهت رونق تولید ملی حمایت از کالای ایرانی و مصرف تولید داخلی  است و باید مسئولان کشور در جهت فرهنگ سازی آن برنامه ریزی و هدف گذاری کنند.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری با اشاره به اهمیت به شعار سال مقام معظم رهبری که اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است تصریح کرد : مسئله اقتصاد از منظر مقام معظم رهبری خیلی حائز اهمیت است که در سال های اخیر به این مولفه به عنوان یک جنگ اقتصادی در برابر دشمن اشاره می فرمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان اقتصاد مقاومتی را راهبردی دائمی ، هوشمند و استراتژیک در جنگ اقتصادی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت : با توجه به دغدغه های معظم له باید همه باید ها و نباید ها در مسئله اقتصاد مقاومتی شناسایی و به عنوان فرهنگ مقاومتی در جامعه تبیین شود تا همه آحاد مردم نسبت به این مقوله احساس مسئولیت کنند و در این جنگ نا برابر اقتصادی هم مثل همه جنگ های پیشین ،  طعم شکست  را به دشمنان مستکبر بچشانیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید