خبر فوری

افزایش صادرات غیرنفتی از گمرک بندرلنگه

هرمزبان:صادرات غیرنفتی از گمرک بندرلنگه 11 درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،مدیرکل این گمرک گفت: ارزش صادرات غیرنفتی از این گمرک در سه ماه نخست امسال حدود 771 میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 11 درصد افزایش داشت.
ارزش صادرات غیرنفتی در سه ماهه اول پارسال حدود 696 میلیارد ریال بود.

صفر شیبانی افزود: بیشترین کالاهای صادراتی از گمرک بندرلنگه ، محصولات کشاورزی و غذایی شامل خشکبار ، میوه و تره بار و محصولات معدنی شامل گچ و نمک صنعتی بوده که به مقصد کشور امارات عربی متحده بارگیری شد.

وی گفت: در این مدت 30 هزار و 751 تن کالا به ارزش 2 هزار و 863 میلیارد ریال وارد گمرک بندرلنگه شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود 37 درصد کاهش داشت.
وی گفت: این اجناس از کشورهای چین ، امارات ، هند ، کره ، تایلند و مالزی وارد گمرک بندر لنگه شد که شامل خودرو ، لوازم کامپیوتر و لوازم خانگی ، پارچه ، تخته چندلا ، فیبر ، حبوبات و ادویه جات است.

شیبانی افزود: ارزش درآمدهای وصولی ناشی از واردات قطعی و تضمینی گمرک بندر لنگه در سه ماهه امسال بیش از یک هزار و 182 میلیارد ریال شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، رشد 88 درصدی را نشان می دهد.
این رقم در مدت مشابه پارسال حدود 627 میلیارد ریال بود./
خبرگزاری صدا و سیما

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید