خبر فوری

کسب 9 رتبه برتر کشوری دانش آموزان هرمزگانی در مسابقات نادکاپ شریف

دانش آموزان هرمزگانی با سرپرستی موسسه رباتیک خلیج فارس و حمایت شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس، موفق به کسب 9 رتبه برتر کشوری در مسابقات نادکاپ شریف شدند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از عصرایران، دانش آموزان هرمزگانی در قالب 29 تیم در بیستمین دوره مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات نادکاپ شریف که 26 و 27 اسفندماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، 9 رتبه برتر این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

کسب سه مقام اولی، یک مقام دومی، سه مقام سومی و دو مقام چهارمی در چهار لیگ ربات آتش نشان، ربات جنگجو، ربات خانه دار و ربات فوتبالیست رهاورد دانش آموزان هرمزگانی در این مسابقات بود.

به گفته میلاد طالب زاده مدیر آموزش مؤسسه رباتیک خلیج فارس، تلاش و پشتکار دانش آموزان هرمزگانی باعث افزایش تعداد رتبه های برتر در مسابقات سال جاری شده که عملکرد خوب دانش آموزان هرمزگانی تحسین مسوولان برگزارکننده این دوره از مسابقات را به همراه داشته است.

کسب 9 رتبه برتر کشوری دانش آموزان هرمزگانی در مسابقات نادکاپ شریف

وی ضمن تقدیر از «دکتر بابک عباسپور» مدیر عامل شرکت مبین سازه گستر خلیج فارس و «فرجام دانش» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در راستای حمایت های معنوی و مالی در راستای فراهم کردن زمینه حضور دانش آموزان هرمزگانی در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: تیم های اعزامی استان از شهرستان های بندرعباس، قشم، بشاگرد و بندرلنگه بودند که بعضی از شهرستان ها برای نخستین بار در این دوره از مسابقات شرکت می کردند که خوشبختانه نتایج بدست آمده قابل تقدیر بود.

از نکات جنبی این دور از مسابقات تجلیل دانش آموزان مدال آور در رشته ربات آتش نشان از «شهید برکت جوذری» و «شهید اسحاق مرادزاده» دو شهید آتش نشان استان بود که مورد تشویق حضار قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات بیش از 2هزار دانش آموز در قالب بیش از یک‌هزار تیم از 75 شهرستان کشور در هشت رشته (میکروالکترونیک و رباتیک، هوافضا، نانو و شیمی، نجوم و اختر فیزیک، زیست فناوری، اپلیکیشن نویسی اندروید، جشنواره و پرینتر سه بعدی) و 44 بخش به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

دانش اموزان هرمزگانی که موفق به کسب مقام در این دوره از مسابقات شدند عبارت اند از :

1-    اشکان زارعی – مقام اول – رشته ربات اتش نشان دوره اول ابتدایی- بندرعباس
2-    ایلیا حاجی زاده – مقام اول – رشته ربات اتشنشان دوره دوم ابتدایی- بندرعباس
3-    اشکان زارعی – مقام اول – رشته ربات جنگجو دوره دوم ابتدایی- بندرعباس
4-    اردشیر پارسا و رضا غریب پور – مقام دوم – رشته ربات فوتبالیست دوره اول متوسطه- بندرعباس
5-    ساجده سیستانی پور – مقام سوم – رشته ربات اتشنشان دوره اول ابتدایی- بندرعباس
6-    محمد پارسا ایرانمنش – مقام سوم – رشته ربات خانه دار دوره اول ابتدایی- بندرعباس
7-    امید مشتاقی ، نجم الدین ابراهیمی و یاسین اسلامی – مقام سوم – رشته ربات جنگجو دوره دوم متوسطه – قشم
8-    علی نصیری – مقام چهارم – رشته ربات اتشنشان دوره دوم ابتدایی- بندرعباس
9-    علی نصیری – مقام چهارم – رشته ربات جنگجو دوره دوم ابتدایی- بندرعباس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید