خبر فوری

پذیرش ۶۴۰۰ نفر روز مسافر درمراکز اسکان فرهنگیان استان همدان

مصطفی خزاعی اظهار داشت: ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان به صورت شبانه‌روزی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه هستند.

وی افزود: در طرح نوروزی امسال ۱۹ پایگاه اسکان فرهنگیان در استان همدان تدارک دیده شده که اسکان مسافران در یک‌هزار و ۹۴۵ اتاق انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: امسال ۲۲۵ اتاق ویژه، یک‌هزار و ۳۴۹ اتاق در سطح گروه «الف» و ۳۲۵ اتاق در سطح گروه «ب» در سراسر استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی با تاکید بر اینکه با این تعداد از اتاق به صورت روزانه می‌توانیم ۸۰۰۰ نفر از مسافران را پذیرش کنیم، افزود: ظرفیت هر اتاق برای هر خانوار پنج نفر است.

خزاعی با بیان اینکه فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان از ۲۵ اسفندماه آغاز شده است، گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه‌ اسکان فرهنگیان استان، تاکنون ۳ هزار و ۲۱۰ مسافر نوروزی در قالب ۸۵۳ خانوار در پایگاه‌های اسکان استان پذیرش شدند.

خزاعی افزود: در مجموع تا روز یکشنبه ۲۹ اسفندماه ۶ هزار و ۴۲۰ نفرروز  مسافر نوروزی که بیشتر آنها را میهمانان فرهنگی تشکیل می دهند، در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش استان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

وی با اشاره به آماده سازی ۱۶۰ مدرسه با هزار و۲۰۰  کلاس برای پذیرایی از  میهمانان نوروزی، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان جهت رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.

وی یادآور شد: حدود هزار و۲۰۰ اتاق و کلاس درس در ۱۶۰ مدرسه و دیگر مراکز برای اسکان میهمانان نوروزی در استان همدان پیش‌بینی شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید