خبر فوری

گرد و غبار به قشم رسید

گرد و غبار همراه با وزش شدید باد بعد از ظهر روز سه شنبه نقاط مختلف قشم را درنوردید.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، گرد و غبار شدید محلی بعد از ظهر امروز نقاط جنوبی کشور از جمله جزیره قشم را تحت تاثیر قرار داد که موجب کاهش دید و تلاطم نسبی دریا شده است.
بنابر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، روز چهارشنبه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا کاسته شده و بارش های خفیفی در جزیره های خلیج فارس رخ خواهد داد.
روز پنجشنبه نیز با ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب استان، گرد و غبار محلی و آسمانی ابری همراه با رگبار پراکنده و افزایش باد پیش بینی شده است.
فردا و پس فردا دریا همچنان متلاطم بوده و کمینه و بیشینه دما به ترتیب بین 19 تا 28 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود.
سامانه دیگری نیز از دوشنبه هفته آینده وارد استان شده و موجب ابرناکی منطقه و در برخی نقاط رگبار پراکنده باران و آذرخش خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید