خبر فوری

اولین جشنواره استانی اذان در شهرستان میناب برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در این جشنواره حجت السلام معتمدی فر امام جمعه میناب، حجت السلام فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز استان، مهندس نخعی معاون استاندار و فرماندار میناب، غلامرضا سالاری میری مدیریت آموزش و پرورش و سایر مدیران ادارات شهرستان حضور داشتند.

حجت الاسلام بنی خزائی رئیس ستاد اقامه نماز میناب به عنوان میزبان این مراسم ضمن خوش آمد گویی و عرض تشکر و خیرمقدم به حضار و مسئولین، اظهار داشت: اولین مسئولیت ما در نظام اسلامی ترویج نماز است.

حجت الاسلام معتمدی فر امام جمعه میناب اظهار داشت اذان برکات زیادی دارد. وی افزود استغفار فرشتگان برای مؤذن،عصمت از شیطان رجیم(کسی که اذان می گوید مصون می شود)، آرامش روحی و روانی و درمان بداخلاقی از جمله آثار و برکات اذان هستند.
امام جمعه میناب افزود: کلمه آه از همان الله می آید که باعث آرامش مریض می شود. حجت الاسلام معتمدی فر تأکید نمود ذکر تسبیحات باید قبل از اذان در صداوسیما پخش شود.

حجت السلام فروزان نژاد مشاور استاندار و امام جمعه موقت بندرعباس سخنان خود را با حدیثی از پیامبر اسلام (ص) آغاز نمود: «مؤذن در مقام شهید است»
وی افزود: اذان چهره دین است و گسترش فرهنگ نماز پر ثمرترین فریضه برای حفظ نظام است.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید