خبر فوری

نخستین حضور صمد و پیروزی 100 امتیازی مهرام

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس، بازی‌های دوم مرحله نخست پلی‌آف لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که یک موضوع نگاه‌ها را به لیگ دسته اول تغییر داد و آن هم حضور صمد نیکخواه بهرامی در تیم مهرام بود.

مهرام که در بازی نخست خود مقابل شهرداری اراک پیروز شده بود در بازی دوم خود هم نتیجه عجیبی را رقم زد و این تیم را 100 بر 30 شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

اما در ادامه انصراف‌ تیم‌های دسته اولی، ساحل نشینان بوشهر، مس کرمان و هیأت البرز قزوین هم کناره گیری خود را اعلام کردند تا سه تیم پارسا، قطران کاوه و نفت امیدیه بدون درد سر راهی مرحله بعد شوند.

نتایج سایر بازی‌های دوم به شرح زیر است:

پتروشیمی بندرامام 74 – پرواز اصفهان 57

ایستک کردستان 79 – مهروبان ماهشهر 68

آدمیس میناب 57 – هیأت مشهد 51

پدافند دزفول 73 – آرارات 48

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس با برتری آدمیس میناب مقابل هیات مشهد، دو تیم یک بر یک شدند و برنده بازی سوم راهی یک چهارم نهایی خواهد شد.

برنامه یک چهارم نهایی:

قطران کاوه گرگان – نفت امیدیه
پدافند رعد دزفول – پارسا مشهد
ایستک کردستان – پتروشیمی بندرامام

مهرام – (برنده آدمیس میناب وهیات مشهد)

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید