خبر فوری

مسابقات فوتبال امیدهای منطقه یک کشور در سمنان ادامه یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، چهارمین روز از مسابقات فوتبال امیدهای منطقه یک کشور با حضور شش تیم شامل پیکان تهران، هف سمنان، ستاره قزوین، ارزش ورامین، پارسیان و همچنین پیام کرج در حالی به میزبانی سمنان از روز چهاردهم اسفندماه سالجاری آغاز شده که تا آغاز روز چهارم این رقابت ها، پیکان تهران با سه پیروزی و ۹امتیاز در صدر قرار دارد و پارسیان کرج با هفت امتیاز در تعقیب این تیم است همچنین تیم های پیام کرج و هف سمنان هر دو با پنج امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

دبیر هیئت فوتبال استان سمنان در حاشیه چهارمین روز از رقابت های منطقه یک جوانان کشور گفت: این رقابتها در حالی به میزبانی سمنان آغاز شده که تا این لحظه صدر نشینی تیم پیکان مسجل است و دیگر تیم ها به دنبال صدر نشینی در این گروه و راه یابی به مسابقات کشوری هستند.

مجتبی رضوانی درباره برنامه امروز رقابت ها نیز، توضیح داد: در روز چهارم پیام کرج به مصاف ارزش ورامین می رود، هف از ستاره قزوین میزبانی می کند و پیکان صدر نشین برای دفاع از صدر نشینی خود با پارسیان کرج رقابت می کند که در صورت پیروزی می تواند شانس خود را برای صعود افزایش دهد.

وی افزود: روز گذشته نیز پارسیان کرج با نتیجه قاطع سه بر صفر ارزش ورامین را شکست داد، پیام چهار بر یک ستاره قزوین را مغلوب کرد و پیکان نیز سه بر صفر هف سمنان را در خانه شکست داد.

دبیر هیئت فوتبال استان سمنان همچنین گفت: تا کنون پیکان با ۹امتیاز از سه بازی و با تفاضل گل فوق العاده مثبت ۲۰ و بدون گل خورده در صدر است، پارسیان کرج با دو برد و یک تساوی مقابل همشهری خود، و با تفاضل گل مثبت سه در رده دوم قرار دارد و پیام کرج با دو تساوی و یک برد و تفاضل گل مثبت سه در جایگاه سوم قرار دارد.

رضوانی افزود: تیم های حاضر در این جام همچنین در روز پنج شنبه نیز به مصاف هم خواهند رفت تا چهره تیم های صعود کننده مشخص شود و در این روز اما ارزش ورامین با ستاره قزوین، پیکان با پیام کمال کرج و هف سمنان با پارسیان کرج مصاف خواهند داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید