خبر فوری

استاندار هرمزگان: همگرایی و وحدت در هرمزگان در دولت تدبیر و امید تقویت شده است

هرمزبان:استاندار هرمزگان با بیان اینکه استفاده از نیروهای کارآمد اهل سنت در مناصب مدیریتی از جمله اقدامات موثر در تقویت همگرایی در استان محسوب می شود، گفت: این کار در دولت تدبیر و امید محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، جاسم جادری دوشنبه شب در نشست کمیته فرهنگی اجتماعی شورای توسعه امنیت پایدار شرق اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمیته و شورای توسعه امنیت پایدار، توسعه متوازن شرق و غرب کشور و توجه به ظرفیت های اقوام و مذاهب مختلف بوده است.
وی با تاکید بر اینکه در این کمیته باید برنامه های عملیاتی برای توسعه متوازن و امنیت پایدار ارائه شود، افزود: نیاز است طرح هایی در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای ارتقاء ضریب امنیتی ارائه شود.
استاندار هرمزگان گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در راستای تقویت هر چه بیشتر وحدت و همگرایی در هرمزگان باید در دستور کار قرار گیرد که می توان در همین راستا اقدام به برگزاری جشنواره های فرهنگی کرد.
جادری تصریح کرد: تقویت سازمان های مردم نهاد برای انجام کارهای فرهنگی و ایجاد روشنگری در میان مردم از جمله دیگر طرح ها و برنامه هایی است که می تواند در مجموع منجر به امنیت بیشتر و تقویت همگرایی و احساس مشارکت اقشار مختلف مردم شود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید