خبر فوری

تیم سیاه جامگان قم برابر پارسیان شهرکرد پیروز شد

محمد قره گوزلو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان کشور در دسته مناطق، روز یکشنبه سومین روز خود را پشت سر گذاشت و تیم سیاه جامگان قم به اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

وی افزود: تیم فوتبال سیاه جامگان قم در این مسابقات که در فرخ شهر چهار محال و بختیاری برگزار می‌شود روز یکشنبه سومین دیدار خود را برگزار کرد و برابر تیم پارسیان شهرکرد قرار گرفت و این تیم را از پیش رو برداشت.

مدیر باشگاه سیاه جامگان قم گفت: سیاه جامگان قم در سومین گام به دیدار تیم قدرتمند و پر مهره پارسیان شهرکرد رفت و در یک بازی زیبا و جذاب برابر این تیم ۳ بر یک به پیروزی رسید تا با کسب این پیروزی بیش از پیش به صعود امیدوار شود همچنان به آینده امیدوار باشد.

قره گوزلو بیان داشت: محمد جواد لطفی (۲ و ۲۷) عرفان محمدی (۴+۹۰) گل‌های سیاه جامگان در این بازی را به ثمر رساندند و سیاه جامگان قم در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم اتحاد شهرکرد به میدان می‌رود و امیدوار است با کسب سه امتیاز این بازی به صعود امیدوارتر از قبل شود.

وی عنوان کرد: پارسیان شهر کرد، اتحاد شهرکرد، البرز شهر جدید هشتگرد، پتوی لاله اصفهان و استقلال خوزستان حریفان تیم سیاه جامگان قم هستند و ۲ تیم از این جمع به مرحله دوم مسابقات که آن هم به صورت گروهی و متمرکز برگزار می‌شود صعود می‌کنند.

مدیر باشگاه سیاه جامگان قم تصریح کرد: تیم سیاه جامگان قم در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها برابر تیم استقلال خوزستان به میدان رفت و نتیجه را ۲ بر یک به حریف خود واگذار کرد و در دومین بازی با پتوی لاله اصفهان ۲ بر ۲ مساوی کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید