خبر فوری

یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی برگزار می‌شود

محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امنیت و آرامشی که در جامعه حکم فرما است به برکت خون شهدا و امام شهدا است، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در بین آحاد جامعه است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا یک کار عظیم فرهنگی است که باید رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا به جوانان و نسل‌های جدید تبیین و تشریح شود.

حسینی بیان کرد: یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ادارات در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم تلاش کنند، گفت: سخنران این مراسم سید ناصر حسینی نویسنده کتاب پای که جا ماند است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید