خبر فوری

مواضع استراتژیک امام خامنه‌ای «نقشه راه» حمایت از فلسطین است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه «الدیار»، اعضای فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان در جلسه مشترک خود از جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه قدس قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، اعضای فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان اعلام کردند: مواضع قاطعانه و راهبردی اتخاذ شده توسط امام خامنه ای در جریان کنفرانس حمایت از انتفاضه قدس و تأکید ایشان بر گزینه هایی که در این زمینه باید بکار گرفته شوند، نقشه راه حمایت از فلسطین و فلسطینیان به شمار می رود.

اعضای این فراکسیون همچنین از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت های همه جانبه و مداوم از مسأله فلسطین تقدیر کردند. این فراکسیون اعلام کرده است: حمایت های ایران از مسأله فلسطین و پشتیبانی آن از گروه های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در حالی است که این کشور با حجم وسیعی از تنگناها و تحریم های ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانان آن مواجه است. 

این فراکسیون همچنین ضمن محکومیت روابط علنی و پنهانی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: تلاش برخی کشورها برای تقویت روابط با رژیم صهیونیستی در واقع نوعی فرار رو به جلوست. 

اعضای فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان همچنین تصریح کردند: تقویت روابط با صهیونیستها به معنای شکست سیاستهای کشورهای منطقه در قبال ملتهاست. 

این فراکسیون همچنین خواستار آن شد تا برخی کشورهای منطقه در سیاستهای خود تجدید نظر کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید