کشف محموله‌های قاچاق 22 میلیاردی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به کشف محموله‌های قاچاق میلیاردی در هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان طی 24 ساعت گذشته با اشراف کامل اطلاعاتی در محورهای مواصلاتی و اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده، 20 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش ماموران، یک میلیون و 500 هزار نخ سیگار، 13 هزار و 930 متر پارچه، 105 دستگاه لوازم خانگی و صوتی و تصویری، 610 کیلوگرم برنج و هشت هزار و 218 ثوب البسه کشف شد.

ملکی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای کشف شده 22 میلیارد و 573 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: با تشکیل 30 فقره پرونده در زمینه قاچاق کالا 20 متهم در این رابطه نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با قاچاق و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس عنوان داشت: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان با قاچاقچیان کالا و ارز  برخورد می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید