خبر فوری

جدی گرفتن درس آمادگی دفاعی موجب تقویت بنیه دفاعی کشور می‌شود

حسین رنجبر گلشواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به اعزام دانش‌آموزان به میدان تیر در آخر هفته جاری، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف درس آمادگی دفاعی، بیش از 520 دانش آموز پسر پایه دهم مدارس متوسطه دوره دوم قشم در روز چهارشنبه 11 اسفند ماه 95 به میدان تیر تولا اعزام خواهند شد.

وی افزود: میدان تیر ازجمله موارد عملی درس آمادگی دفاعی پایه نهم است و آموزش‌های عملی نظامی از دیگر برنامه‌های این روز است.

رنجبر گلشواری با اشاره به ضرورت جدی گرفتن بیش از پیش این درس در مدارس، بیان داشت: با توجه به  هجمه دشمنان در سطوح مختلف و اهمیت دفاع در مقابل جنگ نرم و آمادگی برای تهدیدهای جنگ سخت دشمنان، کشور نیازمند آن است که درس آمادگی و دفاعی که برخاسته از بطن انقلاب و دفاع مقدس است به نسل آینده این سرزمین آموزش داده شود.

معاون آموزشی آموزش و پرورش قشم یادآور شد: برای نهادینه شدن بهتر مباحث، اهداف و آرمان‌های مورد نظر در درس آمادگی دفاعی که همان تقویت بنیه دفاعی کشور در برابر تهاجمات دشمن است، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که آموزش مهارت‌های آمادگی دفاعی در فضایی با نشاط به شکل مطلوب و مناسبی آموزش داده شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید