خبر فوری

7 هنرستان شهرستان قشم مورد ارزیابی قرار گرفتند

بهرام پوراشرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش توجه و گسترش بیش از پیش هنرستان‌ها است، اظهار داشت: اهمیت هنرستان‌ها در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی کشور و همچنین تولیدی کردن هنرستان‌ها چند سالی است که این آموزشگاه‌ها مورد توجه خاص نظام تعلیم و تربیت قرار گرفته‌اند.

وی اضافه کرد: 19 نفر از سرگروه‌های هنرآموز هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هرمزگان در راستای تبادل نظر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف کیفیت‌بخشی به هنرستان‌ها و همچنین بازدید از فعالیت‌های هنرستان‌های جزیره قشم، از هفت هنرستان این جزیره بازدید کردند.

پوراشرف افزود: نحوه تدریس هنرآموزان، بررسی فرایند یادگیری و یاددهی دروس عملی، برون‌سپاری و بازدید از طرح‌های تولیدی هنرستان‌های سپیده کاشانی و فروغ اندیشه از مهمترین برنامه‌های این بازدید یک روز بشمار می‌آید.

مدیر آموزش و پرورش قشم خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی، شناساندن مشاغل روز دنیا به والدین و دانش آموزان و بازگو نمودن فواید هنرستان‌ها در ورود به دانشگاه‌ها و بازار کار به‌دنبال آن هستیم که این درصد را افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، بیش از 890 دانش آموز دختر و پسر در 7 هنرستان قشم مشغول به تحصیل هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید