خبر فوری

آماده‌سازی بیش از 18 هزار و 200 کلاس در فارس برای میزبانی میهمانان فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، غلامعلی حق‌شناس بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش‌وپرورش استان با اشاره به آمادگی ستاد اسکان فرهنگیان استان فارس برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اظهار داشت: امسال در استان بیش از 18 هزار و 200 کلاس درس در قالب بیش از یک هزار 960 مدرسه استان برای اسکان از زائران و مهمانان فرهنگی در نوروز پیش‌بینی‌ شده است

وی افزود: علاوه بر مدارس و کلاس‌های درس، 36 سالن ورزشی، سه خوابگاه دانشگاهی، سه خوابگاه دانش‌آموزی، سه خوابگاه ورزشی و اردوگاه شهید دستغیب آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس در مورد ظرفیت پذیرش میهمان در شیراز نیز اظهار داشت: در شهر شیراز 570 مدرسه که شامل 5 هزار 150 کلاس، پنج‌ خانه معلم با تخصیص 120 اتاق، پنج خوابگاه دانش‌آموزی با ظرفیت 400 تخت، سه خوابگاه دانشجویی با ظرفیت 600 تخت، 8 سالن ورزشی نیز آماده پذیرش میهمانان است.

حق‌شناس در مورد شروع فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در فارس اظهار داشت: در استان 68 و در شیراز نیز پنج پایگاه استقبال و پذیرش میهمانان نوروزی دایر خواهد شد و 3 هزار و 600 نفر عوامل اجرایی از 25 اسفند تا 15 فروردین آماده پذیرش و استقبال و اسکان مسافران، میهمانان و زائران نوروزی فرهنگی در مدارس و اماکن متعلق به آموزش‌وپرورش استان خواهند بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش فارس با اعلام این خبر که رزرو اینترنتی اسکان در استان آغازشده گفت: فرهنگیانی که قصد سفر به شیراز را دارند با مراجعه به سامانه مهمانان فرهنگی به آدرس اینترنتی www.eskanmedu.ir می‌توانند نسبت به رزرو محل اسکان اقدام کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید