خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت‌های قرآنی: مستند دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی امروز از آنتن شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.

پخش مستند جشنواره «مدهامتان روستایی» از شبکه قرآن سیما

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مستند قرآنی دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی در روستای روتان هرمزگان تولید شده است که امروز 8 اسفند از ساعت ساعت 16 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
مسابقات سراسری قرآن و عترت مدهامتان روستایی، 28 بهمن ماه سال جاری در روستای روتان استان هرمزگان به کار خود پایان داد. در این دوره از مسابقات، شرکت‌کنندگان در دو رشته قرائت و اذان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در این دوره از مسابقات ۵۸ شرکت کننده از ۲۰ استان کشور حضور داشتند که برگزیدگان این مسابقات به صورت مستقیم به مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان که سال آینده برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. همچنین در کنار این مسابقات رقابت‌های رشته حفظ قرآن کریم ویژه بانوان استان هرمزگان برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید