خبر فوری

آذربایجان غربی برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی آماده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از آموزش و پرورش آذربایجان غربی، فریدون سیدمصطفوی با اعلام این خبر افزود: امسال ۹۱۰ کلاس درس بصورت اتاقهای تجهیز شده برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در سراسر استان آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به آماده سازی ۹۷ مدرسه در سطح استان افزود: ۱۷ پایگاه جهت اسکان بهتر مسافران نوروزی فراهم شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام نمایند.

سیدمصطفوی، اسکان مسافران فرهنگی نوروزی در کلاس‌های در نظر گرفته شده را از لحاظ خدمات رفاهی، سه  نوع عنوان کرد و ادامه داد: ۱۰۲ کلاس ویژه، ۵۷۱ کلاس نوع الف، ۲۳۷ کلاس نوع ب، برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان فراهم شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اذعان به حذف کلاسهای نوع «ج»، بر افزایش کیفیت ارائه خدمات در ستادهای اسکان استان در سالجاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در این راستا فعالیت دارند؛ اضافه کرد: پذیرش مهمانان از ۲۸ اسفند ۹۵ آغاز و تا ۱۳ فروردین ۹۶ ادامه می یابد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در نوروز گذشته، ۷۶هزار و ۷۸۶ نفر روز مسافر فرهنگی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان پذیرش شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید