خبر فوری

حضور قدرتمند نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از جاسک، حجت‌الاسلام عبدالرضا مصطفی‌‌لو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جاسک اظهار کرد: مراسمات مذهبی در بین ما ایرانیان ریشه در اعتقادات ما دارد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) تنها الگوی زنان نیست، افزود: از ویژگی‌های فراوانی که آن بانوی بزرگوار دارند، فقط حجابشان را برجسته می‌کنند که این ظلم است.

امام جمعه موقت جاسک گفت: جای تاسف است که دولت تدبیر و امید با بی‌تدبیری فراوان حجم بسیار بالایی از خودروهای چند صد میلیونی را وارد می‌کند که همین هزینه‌ها اگر در جای خود صرف شود می‌تواند به اشتغال کشور کمک کند. 

مصطفی‌‌لو ادامه داد: زمانی که مطرح شد جاسک، منطقه آزاد خواهد شد عده‌ای سودجو باعث گرانی زمین‌ها شدند و تاکنون قشر مستضعف جامعه و بومیان منطقه هیچ بهره‌ای نبرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در اجلاس حمایت از انتفاضه فلسطین فرمودند؛ رویکرد جهادی راه حل مشکلات است که بیانات مقام معظم رهبری تودهنی به آنهایی بود که شعار نه غزه نه لبنان سر دادند و مردم ایران از شمال تا جنوب محکم ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت جاسک در پایان با اشاره به رزمایش نیروی زمینی سپاه گفت: برگزاری این رزمایش خاری در چشم دشمنان شد و امروز دریادلان ارتش جمهوری اسلامی در سواحل مکران حضور قدرتمندی دارند و توانمندی‌های خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید