خبر فوری

مسأله فلسطین از مهمترین مسائل جهان اسلام است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام رضا مهدوی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به سیاست‌های خصمانه آمریکا اظهار داشت: برخی از رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی، واقعیت‌ها را پشت تبلیغات خود پنهان می‌کنند و با گریم واقعیت‌ها سعی در پوشش جنایت‌های آمریکا و متحدان آن در جهان دارند.

وی افزود: ترامپ تجسم واقعی آمریکای بدون روتوش است، کشورهای حامی تروریسم در منطقه جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند در صورتی که تنها کشوری که در کنار کشورهای آزادی‌خواه بر علیه استکبار و تروریسم مقاومت می‌کند جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به انتفاضه مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: مسأله فلسطین یکی از مهمترین مسائل جهان اسلام است، آنچه از این مسأله برای ملت مسلمان فلسطین در بر داشته این است که روز به روز شور و اشتیاق آنان برای مقاومت و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح سازش‌کارانه عربی با اسرائیل عنوان داشت: آنان به‌دنبال عادی‌سازی روابط با اسرائل هستند و می‌خواهند مسأله فلسطین یک موضوع مغفول باشد اما می‌دانند که مسأله فلسطین به هیچ عنوان فراموش نخواهد شد.

وی در ادامه ضمن گرامی‌داشت هشتم اسفندماه روز امور تربیتی اضافه کرد: این روز یادگار شهیدان رجائی و باهنر است. بقای یک جامعه به این است که ارزش‌های آن جامعه به نسل بعدی منتقل شود و مهمترین فضا برای انتقال این ارزش‌ها آموزش و پرورش است.

امام جمعه موقت رودان با اشاره به نهم اسفندماه روز حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خاطرنشان کرد: حقوق مصرف‌کنندگان در تقویم جمهوری اسلامی به‌منظور این است که یک مرجع در این خصوص تشکیل شده است تا از حقوق مصرف‌کنندگان حمایت کند و توقع ما از دولت‌ها این است که از این مرجع حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید