خبر فوری

مسؤولان از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بستک در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام سید مجید موسوی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۹ اسفند ماه روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: امروزه نگاه دشمنان ملت ایران به مسئله اقتصاد است سعی دارند به اقتصاد کشور فشار بیاورند که مردم دچار مشکل بشوند وقتی مردم دچار مشکل شدند، دل‌زده و دل‌سرد می‌شوند و دشمن همین را می‌خواهد.                     

وی افزود: دشمن با اهدافی شوم می‌خواهد مردم از انقلابشان، از نظامشان، از کشورشان دلسرد و دلزده شوند باید با حمایت از تولید کنندگان رشد تولید داخلی را فراهم کنند و اقتصاد داخلی را مستحکم کنند این یعنی همان اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید دارند.                      

امام جمعه موقت شهرستان بستک اضافه کرد: اقدام و عمل باید در جلوی چشم مردم قرار بگیرد امسال نیز رو به پایان است و اقدام و عمل باید نشان داده شود، مسؤولین سه قوه باید نشان دهند در این سال برای اقدام و عمل چه کردند نگویند باید چنین بشود باید بگویند چنین شد.                      

موسوی با اشاره به مشکلات روزهای اخیر مناطق مختلف از جمله جنوب کشور، گفت: مسؤولان موظفند که با فکر، تلاش و هم‌دلی به مشکلات رسیدگی کنند نه اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

وی در پایام با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س ) یادآور شد: از زندگی سراسر نور و برکت سرور زنان جهانیان و آفتاب کبود بی‌نشان، درس‌های بسیار بزرگ می‌گیریم از جمله اینکه حضور و مشارکت در فرایند زندگی جمعی رنگ جنسیت ندارد و هم در فضای خانه و هم در فضای بیرون از خانه، اما حضور زن در اجتماع مشروط به رعایت ضوابط و حدود است که همان رعایت حجاب و عفاف فاطمی است این نوع نگاه را در زندگی دختر پیامبر (ص) می‌بینیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید