خبر فوری

کشف و انهدام باند تولید سلاح توسط اطلاعات سپاه رودان

ابراهیم حسین‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: در چند روز گذشته گزارشی مبنی بر فعالیت گروهی در شهرستان رودان با موضوع ساخت و فروش سلاح غیر مجاز به‌صورت دست‌ساز که توسط افراد سودجو اقدام به خفت‌گیری و اخاذی و همچنین سرقت‌های مسلحانه می‌نمودند در اطلاعات سپاه ناحیه رودان وصول شد.

وی افزود: با فعال‌سازی گشت‌های اطلاعاتی و به‌کارگیری از تمام ظرفیت عوامل و عناصر اطلاعاتی پس از شناسایی، رصد و تحت نظر قرار دادن افرادی که در بحث تولید سلاح غیر مجاز در رودان فعالیت داشتند، این افراد توسط نیروهای ستاد خبری اطلاعات سپاه ناحیه رودان با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان تصریح کرد: تعداد دستگیرشدگان 5 نفر است که به هنگام دستگیری یک قبضه سلاح دست‌ساز ساچمه‌زنی نیز از آنها کشف و ضبط شد و تمامی متهمین به مقام محترم قضایی معرفی شدند.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه کارکنان اطلاعات سپاه ناحیه رودان 24 ساعته آماده دریافت گزارشات شهروندان محترم رودانی با هدف تامین امنیت و آسایش برای این عزیزان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید