خبر فوری

خط ساحلی هرمزگان ظرفیت بزرگی برای توسعه فناوری در کشور است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، علی فتی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست روسای پارک های علم و فناوری و مدیران مراکز رشد سراسر کشور در هرمزگان به میزبانی پارک زیست فناوری قشم افزود: در این بین استان هرمزگان با دارا بودن ۱۵۸۰ کیلومتر خط ساحلی با احتساب جزایر ظرفیت عظیمی است که هنوز استفاده نشده است.

وی ادامه داد، پاک علم و فناوری هرمزگان با تکه بر این ظرفیت ها تلاش کرده تا نهایت استفاده از این امکان فراهم شود.

فتی با بیان اینکه استان هرمزگان به دلیل فعالیت اقتصادی مورد توجه ویژه است، افزود: این فعالیت ها نیز با تکیه بر دریا شکل گرفته است و توانسته محلی برای اجتماع تجار و افرادی باشد که به دنبال اقتصاد دریا محور هستند.

وی همچنین با بیان اینکه حلقه حمایت خوبی از فعالیت های دانش بنیان در استان هرمزگان شکل گرفته است، گفت: با حمایت مجموعه دولت در استان و پشتیبانی های کشوری می خواهیم هرمزگان را به یک استان فناوری تبدیل کنیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید