خبر فوری

راه‌اندازی 712 عرصه تولیدی در هرمزگان/ ساخت 1075 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، سردار رضا ترابی امشب در دومین نشست ائمه جمعه و جماعت شهرستان بندرلنگه در محل فرهنگسرای نخل گزیر با اشاره به اهمیت وحدت، اظهار داشت: امام راحل قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران را از هر آیینی به وحدت فرا می‌خواند، و پس از انقلاب اسلامی در آن شرایط سخت که همه دشمنان بسیج شده بودند مردم ایران 22بهمن 58 را نبینند بازهم مردم را به وحدت فرامی‌خواند و اکنون نیز که ما در اوج قدرت هستیم و دشمن در مخیله خود نمی‌گنجاند که به کشورمان نگاه چپ داشته باشد باز هم رهبر کبیر انقلاب همه را به وحدت فرا می‌خواند چون ما در وحدت خود می‌توانیم قدرت خود و خفت و خواری دشمن را ببینیم.

وی افزود: فراخواندن مردم به وحدت چه در اوج عزت و چه در اوایل انقلاب نشان از ضعف جمهوری اسلامی نبوده بلکه نشان می‌دهد ما منادی وحدت هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اضافه کرد: از وحدت و همدلی مردم و نیروهای نظامی کشور بود که یک سال قبل زمانی که نیروهای آمریکایی به اشتباه وارد آب‌های سرزمینی ایران در کنار جزیره فارسی شده بودند، بلافاصله آن‌ها را دستگیر کردند و قدرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

سردار ترابی افزود: آمریکا قدرت کمی نیست، قدرتی است که با یک نگاه رژیمی را تغییر می‌دهد بدون اینکه وارد شود و گلوله شلیک کند اما در مقابل ما به زانو در آمده است.

وی عنوان کرد: قدرت ایران زمانی مشخص می‌شود که در کنگره آمریکا بالاترین مقام نظامی آن کشور برای آنکه به سناتورها بفهماند که باید بودجه نظامی کشورش افزوده شود می‌گوید " سربازان ایرانی کاری را انجام دادند که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ قدرتی نتوانست ان را انجام دهد "این جمله جزء عظمت، قدرت و ایستادگی مردم ایران نبود و برای آمریکا جزء خفت و خواری چیزی دیگر نداشت که این عظمت را مدیون خون شهدا هستیم .

فرمانده سپاه امام سجاد(ع ) استان هرمزگان تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان پایگاه‌ها باید دائم مردم را به وحدت فرا بخوانند و به گونه‌ای عمل کنند که مردم حس کنند خود مسئول پایگاه‌های بسیج هستند و باید در کارهای اجتماعی و کارهایی که سودشان به خودشان می‌رسد مشارکت کنند.

ترابی بیان داشت: مجموعه سپاه پاسداران استان هرمزگان در سال 95اقدام به ساخت  1075 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کرده است، نیاز است از وجود خیرین بیشتر استفاده شود زیرا عقب ماندگی‌هایمان زیاد می‌باشد.

وی گفت: در سال 95 نیز 712 عرصه تولیدی در استان هرمزگان راه‌اندازی شده است، وهمچنین 150 عرصه صنایع تبدیلی که عمدتا کارهایی که در منازل انجام می‌شود انجام شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان گفت: از ائمه جمعه و جماعت تقاضا داریم از ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده کنند و کارهای خوبی که می‌شود انجام داد انجام دهند.

گفتنی است، دومین همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان بندرلنگه، با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان،سردار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه، ائمه جمعه اهل سنت، شوراها و دهیاران شهرستان در محل فرهنگسرای نخل گزیر برگزار و از جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اهدا هدایا و لوح تقدیر قدردانی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید