خبر فوری

پیگیری ساخت اردوگاه آموزشی و فرهنگی در جزیره هرمز

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام مهدی دری عصر امروز در حاشیه نشست با نماینده آیت‌الله سیستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جانمایی ساخت اردوگاه فرهنگی و آموزشی جزیره هرمز در زمینی به مساحت 4 هکتار صورت گرفته اما اقدامی برای احداث این مجتمع صورت نگرفته است.

وی با بیان این که آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بر ضرورت ساخت این اردوگاه فرهنگی و آموزشی در جزیره هرمز تأکید ویژه‌ای دارند، افزود: ما از سال 1392 پیگیر احداث این مجتمع هستیم اما برخی مسؤولان استانی در این زمینه همت کافی را ندارند.

امام جمعه هرمز عنوان کرد: جزیره هرمز مردمان بسیار معتقد و با بصیرتی دارد که در برخی از حوزه‌ها در محرومیت شدید به‌سر می‌برند و اگر ما به‌دنبال خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب هستیم، باید در حوزه‌های فرهنگی تلاشمان را بیشتر کنیم.

حجت‌الاسلام دری گفت: بحث و رایزنی ویژه‌ای با آقای اختیاری نماینده آیت‌الله سیستانی داشتیم و ایشان قول مساعد دادند که به ساخت این مجتمع فرهنگی و آموزشی کمک کنند تا بتوانیم مکان مناسبی برای تمرکز فعالیت‌های فرهنگی برای جوانان جزیره هرمز فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود به آسیب‌های وارد شده به مردم جزیره هرمز در اثر بارندگی‌های سیلابی اخیر اشاره و از مسؤولان خواست تا برای بازسازی این آسیب‌ها و خرابی‌ها به مردم جزیره کمک کنند.

امام جمعه هرمز تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از زیرساخت‌های جزیره هرمز در معرض آسیب جدی قرار دارند و باید مسؤولان توجه بیشتری به این جزیره داشته باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید