خبر فوری

دستگاه شتاب دهنده انرژی بالا و آنژیوگرافی مرکز امید افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، محمد هوشیار بیان داشت: قرارداد خرید دستگاه شتاب دهنده انرژی بالا و آنژیوگرافی جهت مرکز شیمی درمانی و پرتودرمانی امید بندرعباس به امضاء رسید.

وی عنوان کرد: قرارداد خرید شتاب دهنده انرژی بالا و آنژیوگرافی از طریق هیأت امنای صرفه جوی ارزی در معالجه بیماران و از محل اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال منعقد گردید و در آینده ای نزدیک در مرکز شیمی درمانی و پرتودرمانی امید بندرعباس واقع در مجتمع آموزشی درمانی پیامبر اعظم نصب و راه اندازی خواهد شد.

به گفته هوشیار، دستگاه شتاب دهنده انرژی بالا برای پرتو درمانی بیماران مبتلا به سرطان به کار می رود.

مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه گفت: مرکز شیمی درمانی و پرتو درمانی امید در حال حاضر مشغول به فعالیت و ارائه خدمات به بیماران با دستگاه شتاب دهنده انرژی پایین می باشد که با نصب و راه اندازی دستگاه شتاب دهنده انرژی بالا در ۴ ماه آینده، شاهد پذیرش بیماران بیشتر و کیفیت بالاتر خدمات ارائه شده و همچنین درمان سریع تر خواهیم بود.

وی افزود: با راه اندازی این دستگاه، اعزام بیماران به سایر مراکز درمانی در استان های دیگر کاهش یافته و موارد بیشتری از سرطان ها در همین مرکز درمان خواهد شد.

مهندس هوشیار همچنین در خصوص عقد قرارداد خرید دستگاه آنژیوگرافی بیمارستان شهیدمحمدی که بیمارستان جنرال شهر می باشد، گفت: با پیگیری های انجام شده، دستگاه آنژیوگرافی دوم بیمارستان شهیدمحمدی طی ۲ ماه آینده در این مرکز نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی اظهارداشت: امیدواریم با نصب و راه اندازی آنژیوگرافی دوم شهیدمحمدی، شاهد ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر به بیماران قلبی و مردم شریف استان باشیم که رضایت هرچه بیشتر بیماران را به همراه خواهد داشت.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید