خبر فوری

کشف بیش از 26 تن مواد مخدر و دستگیری هزار متهم در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه نیروی انتظامی تمامی تدابیر و تلاش‌های خود را به کار گرفته تا امنیت خوب و پایدار در استان حاکم باشد، اظهار داشت: در کشور ما ثبات امنیتی به اندازه‌ای بالاست که سایر کشورهای جهان ایران را لنگرگاه امنیتی محسوب می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش 54 درصدی کشف مواد مخدر، افزود: طی این سه ماهه 26 تن و  626 کیلو انواع مواد مخدر کشف و هزار و 397 متهم دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه بیان داشت: در مجموع کل سرقت‌ها سه درصد کاهش وقوع  و سه درصد افزایش کشف داشتیم که در این راستا سه هزار و 432 سارق دستگیر شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این مدت را 72 میلیارد و 754 میلیون تومان عنوان کرد و گفت:  هزار و 581 متهم در این زمینه شدند که نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش داشتیم.

سردار ملکی اذعان داشت: از مجموع هزار و 174 فقره تصادف، 19 درصد کاهش تصادفات، 13 درصد کاهش متوفیان و 17 درصد کاهش مصدومان را شاهد بوده‌ایم.

این مقام انتظامی بیان داشت: از بازدید 21 هزار و 358 واحد صنفی طی این مدت، با هشت هزار و 992 واحد صنفی متخلف برخورد و  617 واحد صنفی  متخلف پلمپ شد.

وی با اشاره به افزایش 26 درصدی کشف جرائم رایانه‌ای، افزود: 287 نفر از شهروندان به سامانه 197 مراجعه حضوری و هفت هزارو 629 نفر تماس تلفنی داشته‌اند.

ملکی ادامه داد: تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی، 79 هزار و 200 مورد بوده  که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 25 درصد افزایش و تعداد تماس‌های عملیاتی 29 هزار و 899 مورد بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با اشاره به 810 جلسه ارائه آموزش همگانی در جوامع هدف، خاطرنشان کرد: آمار کل پرونده‌های ارجاعی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان هزار و 420 مورد بوده است که 70 درصد این پرونده‌ها منجر به مصالحه شد. 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید