خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: معاون فرهنگی جهاددانشگاهی هرمزگان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان، گفت: در سال جاری 42 تیم شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته و شرکت 14 تیم با رشد نزدیک به 70 درصدی در حضور دانشجویان رو به رو هستیم.

شرکت 42 تیم در مسابقات مناظره دانشجویی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از هرمزگان، محمد دلپسند روز گذشته در مراسم افتتاحیه مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان در جهاد دانشگاهی استان، ضمن تقدیر از معاون سیاسی و امنیتی هرمزگان به دلیل همراهی کامل در جریان برگزاری مسابقات، افزود: از روسای دانشگاه‌های استان بابت همکاری در برگزاری این مسابقات و تشویق دانشجویان به اعزام تیم و ترغیب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به مشارکت در امر خطیر داوری مسابقات کمال تشکر را دارم.

وی با اشاره به تعداد شرکت کننده در مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان، بیان کرد: در سال جاری 42 تیم شرکت کرده اند که نسبت به سال گذشته که 14 تیم شرکت کرده بودند رشد قزیب به 70 درصد در حضور دانشجویان داشته است.

دلپسند اضافه کرد: تعداد دانشجویان شرکت کننده در این سری از مسابقات در هرمزگان 168 نفر در قالب 42 تیم شرکت کننده چهار نفر حضور دارند.

وی با اعلام اینکه تعداد 24 عضو هیئت علمی از رشته‌های گوناگون پزشکی تا علوم انسانی وظیفه داوری را بر عهدا دارند، افزود: از دانشگاه‌های استان هرمزگان تیم‌های مناظره کننده در حوزه های مختلف شرکت کردند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هرمزگان اضافه کرد: از دانشگاه هرمزگان 10 تیم، علوم پزشکی، هشت تیم، دانشگاه مذاهب اسلامی هشت تیم، پیام نور هفت تیم، امی کبیر دو تیم، دانشگاه آزاد اسلامی سه تیم، دانشگاه فرهنگیان سه تیم، علمی کاربردی یک تیم و یک تیم نیز از دانشگاه پیام نور بندرخمیر شرکت کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در هرمزگان در پنج مرحله از امروز دوم اسفند آغاز و تا 12 اردیبهشت سال آینده ادامه پیدا می‌کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید