خبر فوری

پرواز بالگرد برای امدادرسانی به مردم مناطق سیل‌زده هرمزگان

علی اعمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: با مناسب شدن شرایط برای پرواز بالگرد در استان هرمزگان در پی بارش‌های اخیر، از روز گذشته بالگرد امدادی استان هرمزگان به طور مستمر در حال رساندن اقلام مورد نیاز مردم روستاهایی است که در محاصره سیل قرار دارند.

وی افزود: از بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) عملیات امدادرسانی از طریق بالگرد به چندین روستای در محاصره سیل در بخش رویدر از توابع بندرخمیر، بخش فین و بخش تخت از توابع شهرستان بندرعباس آغاز شده است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه کار امدادرسانی زمینی نیز از طریق چند دستگاه لودر و کامیون به منظور رساندن اقلام به مردم مناطق روستایی در جریان است، خاطرنشان کرد: از صبح امروز دوشنبه نیز تاکنون تیم امداد هوایی سه پرواز به مناطق مختلف شهرستان بندرعباس داشته و به دو روستا از حوزه فین و 4 روستا در منطقه تخت، اقلام زیستی مورد نیاز مردم را منتقل کرده است.

اعمی گفت: اقلام امدادی شامل کنسرو، آب آشامیدنی، نان، پتو، موکت و … بوده است که با بالگرد به مردم روستاهای در محاصره سیل تحویل داده شده است.

وی همچنین عنوان کرد: یک گروه ویژه شامل نماینده هلال‌احمر، نماینده بنیاد مسکن و نماینده بخشداری‌ها با حضور در روستاهای سیل‌زده در حال جمع‌بندی گزارشی از خسارات واردشده به مردم به منظور ارائه به ستاد بحران استانداری هرمزگان هستند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید