خبر فوری

مسابقات شنای دانش‌آموزی دهه فجر با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس در قشم، اسلام دلیری صبح امروز در پایان رقابت‌های شنای جام فجر در جمع خبرنگاران حاضر شد و با کم‌نظیر خواندن مسابقات شنا در سطح مدارس استان، اظهار داشت: یک دوره مسابقات شنای دانش‌آموزی به مناسبت دهه فجر با حضور 67 دانش‌آموز مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوره دوم برگزار شد.

وی افزود: مسابقات شنا با هدف شناسایی نفرات مستعد و استعدادیابی در دانش‌آموزان صورت گرفته است و به گفته این مسؤول به علت مشکلات موجود در این رشته ورزشی، کمتر شهرستانی از برگزاری مسابقات شنا استقبال می‌کند ولی آموزش و پرورش قشم به‌رغم تمام مشکلات موجود، به تنهایی بار مشکلات را بدوش کشید و این مسابقات را به نام دهه فجر برگزار کرد.

خدیجه خضری‌مقدم مسؤول برگزاری مسابقات شنای دانش آموزی و سرگروه درس تربیت بدنی قشم در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقات بیش از 67 دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در استخر طلایی پلاژ سیمین جزیره برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در دو ماده  25 و 50 متر و در سه رشته کرال پشت، قورباغه و آزاد برگزار شد که با استقبال خوب دانش‌آموزان مواجه بودیم.

خضری‌مقدم تصریح کرد: در این مسابقات 43 دانش‌آموز دختر و 24 دانش‌آموز پسر از مقاطع مختلف حضور داشتند که با توجه به زمان اعلام شده، میزان نفرات شرکت‌کننده رضایت‌بخش بوده است.

دبیر ورزش آموزش و پرورش قشم ضمن تقدیر از همه افرادی که در زمینه برگزاری مسابقات مشارکت داشتند، اضافه کرد: مسؤولین آموزش و پرورش قشم به عنوان جدی‌ترین پشتوانه‌های ورزشی این جزیره، کمک شایانی را در مسیر کشف و پرورش استعدادهای ورزشی دانش‌آموزی در قشم دارند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید