خبر فوری

اوضاع پارسیان به حالت عادی خود بازگشته است / تمام محورهای مواصلاتی پارسیان به بندرلنگه و عسلویه باز است

محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های بالای 190 میلی‌متر در پارسیان و با مدیریت خوب همکاران در ستاد بحران شهرستان، خسارت‌ها به حداقل کاهش یافته است و این درحالی است که در برخی از روستاها بالغ بر 240 میلی‌متر باران باریده است.

وی با بیان اینکه از پایان روز گذشته اوضاع شهرستان پارسیان به حالت عادی خود باز گشته است، افزود: بحمدالله مشکل خاصی طی بارندگی‌های اخیر متوجه مردم عزیز پارسیان نشد و تلفات جانی هم رخ نداده است و تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان به بندرلنگه و عسلویه برقرار شده است و هیچ‌گونه قطعی آب و برق هم طی روزهای گذشته ایجاد نشد.

فرماندار پارسیان در خصوص عملکرد مثبت ستاد بحران شهرستان گفت: مدیریت بحران شهرستان توانست با در اختیار داشتن امکانات موجود، نهایت تلاش خود را در خصوص کاهش تلفات به انجام برساند و آن را پایین آورد.

رادمهر هدفت اصلی مدیریت بحران را پیشگیری از بروز تلفات جانی در سیل‌های اخیر دانست و عنوان داشت: از روز گذشته راهداری شهرستان جهت ترمیم جاده‌ها و علائم‌گذاری و شهرداران هم به ترمیم و بازسازی زیرساخت‌ها و همچنین ترمیم سیل‌بندها مشغول شده‌اند.

وی با اشاره به خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی گفت: بالای 500 منزل مسکونی در شهر و روستاها آسیب و آبگرفتگی داشته‌اند که آمار دقیق‌تر آن طی روزهای آینده از طریق همین خبرگزاری اعلام خواهد شد چراکه گروه‌هایی به روستاها جهت برآورد خسارات اعزام شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید