خبر فوری

توقف عملیات جستجوی جسد جوان بستکی به‌علت طغیان رودخانه

عبدالله پرتابیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: عملیات جستجوی جسد جوان 16 ساله اهل جناج بستک به‌علت طغیان رودخانه و شدت بارندگی‌های عصر امروز تا اطلاع بعدی متوقف شده است.

وی گفت: به‌علت طغیان رودخانه و خطرات مسیر ادامه جستجو برای امدادگران میسر نیست و احتمال بروز هرگونه حوادثی برای گروه امداد و نجات امکان دارد و به همین دلیل عملیات جستجو متوقف شده است.

فرماندار بستک میزان بارندگی در این شهرستان را تا عصر امروز 192.6 میلی‌متر عنوان و بیان داشت: از روستائیانی که در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌ها سکونت دارند درخواست می‌شود به محل امن‌تری نقل مکان کنند و از تردد با هرگونه وسایل نقلیه در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، جوان 16 ساله‌‌ای از اهالی شهر «جناح» از توابع شهرستان بستک عصر روز چهارشنبه بدون در نظر گرفتن علائم هشداری و خاکریز قصد عبور از مسیر آب‌نما را می‌کند که در حین عبور با موتورسکلیت به داخل آب سقوط کرده و تاکنون هیچ‌گونه آثاری از وی یافت نشده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید