خبر فوری

پذیرش سران فتنه مانند برگرداندن دزدان سر گردنه به امول بیت‌المال است / طراحان آشتی ملی همان گوش به فرمانان آمریکا و انگلیس در فتنه 88 هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام سیدمهدی تاج‌زاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این دیدار نکات مهمی از سوی رهبری عزیز ما مورد تاکید قرار گرفت که مهمترین آن بحث آشتی ملی که از سوی برخی در درون کشور مطرح شده بود.

وی افزود: مساله آشتی ملی که در دستور کار روزنامه‌های زنجیره‌ای قرار گرفته است در واقع چه معنی دارد و باید ملت عزیز ما بدانند که از سوی چه افرادی طرح‌ریزی شده و بدانند که طراح این موضوع به قول خودشان آشتی ملی همان گوش به فرمانان آمریکا و انگلیس در فتنه 88 هستند، همانان که نشان دادند به دنبال نابودی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه رودان تصریح کرد: ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که با هم هیچ مشکلی ندارند و نخواهند داشت، همه اقشار مختلف مردم در کنار یکدیگر در باشکوه برگزار کردن این مراسم دست به دست یکدیگر دادند تا حماسه‌ای بیادماندنی و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته را در سراسر کشور برگزار نمایند.

حجت‌الاسلام تاج‌زاد عنوان کرد: مردم با کسانی که در سال 88 اماکن عمومی و خصوصی را نابود کردند و باعث تحریم‌های بیشتر علیه ملت ایران شدند و 22 جوان پاک و بی‌گناه را به شهادت رساندند مشکل دارند و آشتی نخواهند کرد همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب در مورد این طرح مسخره از سوی خود فتنه‌گران موضع‌گیری شدیدی داشتند ما هم این‌گونه گوش به فرمان رهبری و در خط این بزرگوار حرکت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه چرا بحث آشتی ملی را در قبل ازانتخابات مطرح کردند گفت: اینها قصد آشتی ندارند بلکه به دنبال فتنه هستند و می‌خواهند ذهن ها را درگیر این موضوع بکنند تا مردم ار رکود اقتصادی و بدعهدی‌ها از سوی مقابل در برجام غافل شوند و مشکلات اقتصادی را فراموش کنند.

امام جمعه رودان یادآور شد: ما فراموش نمی‌کنیم تحریک یک عده آشوب‌گر توسط سران فتنه که مملکت را به آشوب بکشند و این‌ها اسرار دارند که ما این فتنه‌گران را فراموش کنیم و ببخشیم حتی بدون یک عذرخواهی بلکه ملت ایران در مقابل این افراد ایستادگی خواهند کرد و پذیرش سران فتنه در ساختار نظام مانند برگرداندن دزدان سر گردنه به اموال بیت‌المال است.

تاج‌زاد از همه دست‌اندرکاران برنامه دعای ندبه که امروز صبح از شبکه اول سیما به صورت مستقیم پخش شد تشکر ویژه کرد در ادامه اضافه کرد: امروز مردم ولایتمدار و محب اهل بیت رودان با حضوری باشکوه و معنوی بار دیگر ثابت کردند که در همه برنامه‌های مذهبی حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی در پایان به شهرآورد پایتخت و شادی‌های بعد از برتری یک تیم در مقابل تیم دیگر اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه در هفته گذشته با توجه به اینکه ایام فاطمیه بود در سراسر کشور برخی از جوانان با پایکوبی و شادی حرمت این ایام را نگه نداشتند، فاطمه زهرا(س) بی بی دو عالم است و تا آخرین لحظه عمرش برای ما مسلمانان دعا می‌کند اما چگونه ما جواب این محبت را دادیم. روا نیست که در این ایام چنین بی‌حرمتی داشته باشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید