خبر فوری

بارندگی اخیر بسیاری از اراضی کشاورزی پارسیان را از بین برده است/ تخریب برخی از راه‌های روستایی

محمد رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان با اشاره به بارش بارندگی‌های اخیر در این شهرستان اظهار داشت: بارش‌های شهرستان در مجموع تا عصر روز گذشته 78.8 میلی‌متر بوده است و از امروز نیز موج دوم بارندگی‌ها آغاز شده است.

وی با اشاره به خسارات به وجود آمده در شهرستان پارسیان طی دو روز گذشته افزود: خسارت‌های سنگینی به راه‌های روستایی و اراضی کشاورزی مردم و منازل مسکونی روستاییان وارد آمده است که در همین راستا امکانات لازم به همراه اکیپ‌های ویژه به مناطق آسیب‌دیده اعزام شده است.

فرماندار شهرستان پارسیان در خصوص میزان خسارات وارد شده به این منطقه عنوان داشت: تاکنون میزان معینی از خسارت‌های به وجود آمده به شهرستان مشخص نشده است و کارشناسان امر در حال بررسی میزان خسارات هستند که احتمال می‌رود تا روز شنبه به‌طول انجامد که از طریق همین خبرگزاری به اطلاع مردم خواهد رسید.

رادمهر در ادامه با اشاره به خسارت‌های وارده در مرکز شهر پارسیان اضافه کرد: در مرکز شهر نیز آبگرفتگی معابر و تخریب برخی از زیرساخت‌ها مشهود است که آمار دقیق آن طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید