خبر فوری

بحران آب در میناب بایستی به مطالبه ملی تبدیل شود/ بحران آب از هر جنگی برای ما خطرش بیشتر است/ 600 دشت کشور با بحران جدی آب روبرو هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از میناب، ابوذرمهدی نخعی عصر امروز در همایش مدیریت مصرف آب اظهار داشت: ما در بحث مدیریت مصرف آب ضعف جدی فرهنگی داریم و در این زمینه باید فرزندامان را از بدو کودکی و ورود به دبستان نسبت به مدیریت مصرف آب آشنا کنیم.

وی افزود: بحران آب در کشور جدی است و در استان هرمزگان و شهرستان میناب جدی‌تر احساس می‌شود.

فرماندار ویژه میناب اضافه کرد: 600 دشت کشور با بحران جدی آب روبرو هستند و بحران آب از هر جنگی خطرش برای ما بیشتراست.

نخعی اعلان خطر کمبود آب و تبیین اهمیت این مایه حیات به نسل جدید را ضروری دانست وعنوان داشت: باید نسل با فرهنگی را در خصوص مدیریت مصرف آب وارد جامعه کنیم که آب را درست مصرف کنند و مانند نسل گذشته نباشند.

وی گفت: خشکسالی به نوعی برای ما رحمت بود و مسؤولان را متوجه بحران کمبود آب ساخت و بحران آب میناب به مطالبه استانی و کشوری تبدیل نشده است چراکه این مشکل باید به مطالبه ملی تبدیل شود تا اعتبارات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، در این همایش کارشناسان امور آب استان هرمزگان در زمینه ارائه راهکارهای مدیریت مصرف آب، وضعیت منابع آب شهرستان، مراحل تصفیه آب، تولید محتوای مدیریت مصرف آب و هزینه مصرف آب مطالبی را بیان کردند.

همایش مدیریت مصرف آب با حضور بیش از 150 نفراز دبیران علوم اجتماعی و پرورشی شهرستان میناب عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه‌ای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظه‌العالی) شهرستان میناب برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید