خبر فوری

مدارس میناب در صورت صلاحدید مدیران مدرسه تعطیل می شود

غلام رضا سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: باتوجه به بارندگی امروز در شهرستان میناب مدارس این شهرستان  در همه مقاطع تحصیلی در شیفت صبح باز است .

سالاری گفت:ستاد بحران شهرستان تا کنون هیچ مصوبه ای را برای تعطیلی مدارس اعلام نکرده وفقط بر اساس مصوبه مدیریت آموزش وپرورش مدارسی که وضعیت نامناسبی دارند  برای دوری از هرگونه حادثه احتمالی با صلاح دید مدیران مدارس تعطیل می شوند.

رئیس آموزش وپرورش میناب گفت: پیش از این در جلسه ای به مدیران گفته شده است که مدارسی را که ایمنی لازم ندارند و از  وضعیت نامناسب برخوردارند و در بارندگی امکان وجود حادثه دارد را در صورتی که صلاحیت مدیران بر تعطیل بودن مدارس باشد با هماهنگی تعطیل اعلام کنند.

سالاری گفت: سایر مدارس شهرستان میناب تا اعلام از سوی مدیریت ستاد بحران شهرستان در همه مقاطع تحصیلی باز است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید