خبر فوری
گروه فعالیت‌های قرآنی: نهمین محفل قرآنی طرح «وَ رَتِّلِ الْقُرآنَ تَرْتيلاً» در مسجد ابوالفضل العباس(ع) کوی فرهنگیان شهرستان سوسنگرد شامگاه چهارشنبه 27 بهمن‌ماه برپا می‌شود.

محفل قرآنی طرح «وَ رَتِّلِ الْقُرآنَ تَرْتيلاً» در سوسنگرد برگزار می‌شود

صادق مزرعه‌فرد، نائب رئیس جامعه قرآنی دشت‌آزادگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری نهمین جلسه طرح قرآنی «وَ رَتِّلِ الْقُرآنَ تَرْتيلاً» در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه نهمین جلسه طرح قرآنی «وَ رَتِّلِ الْقُرآنَ تَرْتيلاً» شامگاه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه در سوسنگرد برگزار خواهد شد، افزود: این جلسه پس از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

مزرعه‌فرد با اشاره به اینکه توفیق سواری و حسن حریزی از قاریان دشت‌آزادگان به عنوان قاریان این جلسه قرآنی در محل برگزاری جلسه حضور خواهند یافت، افزود: مسجد ابوالفضل العباس(ع) کوی فرهنگیان شهرستان سوسنگرد میزبان این جلسه خواهد بود.

وی با بیان اینکه آیات تلاوت شده توسط قاریان به وسیله حجت‌الاسلام شمیل‌پور امام جمعه شهرستان تفسیر خواهد شد،‌ عنوان کرد: این طرح به صورت هفتگی در مساجد محوری و شاخص شهرستان سوسنگرد با هدف ترویج کرسی‌های تلاوت در این شهرستان برگزار می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید