خبر فوری

ستاد مدیریت بحران کشور برای فروچاله های میناب چاره اندیشی کند

احمد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی ابعاد بحران فرونشت زمین وفروچاله های دشت میناب توسط دستگاههای زیربط گفت: مدیران متولی که در شهرستان میناب وبندر عباس خدمت می کنند، یا از وضعیت بحرانی این شهرستان چیزی نمی دانند ویا نسبت به این وضعیت که امنیت مردم را به خطر انداخته است بی تفاوت هستند.

مرادی گفت: تامین آب مردم بندر عباس نباید با خطر انداختن جان کودکان و مردم بی گناه در روستاهای شهر میناب باشد و این موضوع باید هرچه زودتر پایان یابد.

نماینده مردم بندر عباس عنوان داشت: برخی از مسئولان یا فروچاله های این شهرستان را ندیده و قبول ندارند که به دنبال سند و مدرک هستند، یا اهمیت موضوع را درک نکرده اند.

مرادی بیان داشت: وظیفه مدیریت بحران استان در برر سی ابعاد پرخطر دشت میناب چیست که تاکنون نسبت به این مشکل که امنیت مردم را به خطر انداخته وارد عمل نشده است.

نماینده مردم بندر عباس گفت: بنده به عنوان وکیل مردم هرمزگان وبر حسب وظیفه قانونی خود به مدیریت ستاد بحران هرمزگان وکشور اخطار می دهم تا حادثه ای ناگوار در این منطقه رخ نداده در این شهرستان جلسه اضطراری برگزار کند وهمه اقدامات را برای امنیت جان مردم انجام دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید