خبر فوری

گاز مونوکسید کربن جان یک نفر را در سیریک گرفت

حسن کوهی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه به دنبال تماس تلفنی با مرکز اورژانس سیریک، یک مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن که منجر به مرگ شده اطلاع رسانی شد.

کوهی زاده اضافه کرد: در این حادثه جوان صیاد سیریکی برای گرم کردن اتاق مسکونی خود از زغال استفاده کرده که بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن حاصل از سوخت زغال منجر به گاز گرفتگی و در نهایت مرگ این جوان شده است.

کوهی زاده با بیان اینکه قربانی پیش از اینکه به اورژانس برسانندش جان خود را از دست داده بودگفت: با توجه به اینکه گاز مونوکسید کربن جزءسمی ترین گازهای موجود است متاسفانه این قربانی بیش از ۸ ساعت این گاز استنشاق کرده که منجر به مرگ آن گردیده است

وی در ادامه با تاکید بر استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد گفت : با توجه به افزایش سرما و کاهش دمای هوا ، شهروندان نکات ایمنی لازم در گرم کردن منازل رعایت کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید