خبر فوری

خسارت ۳۵ میلیارد ریالی سیل به زیرساختهای بنذرک

علی بلاک در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: بارندگی اخیر در شهرستان میناب علاوه بر آبگیر شدن سدهای حوزه آب خیزداری خسارات زیادی را نیز به روستائیان وارد کرد.

بلاک گفت: با اینکه پیش از بارندگی توصیه های هواشناسی را جدی گرفته و آنرا به دهیاران و شوراهای روستاها گوشزد کرده بودیم اما حجم زیاد بارندگی ها و طغیان رودخانه ها سبب شد تا خسارت ۳۵میلیارد ریالی را به زیر ساختها و منازل مسکونی و زمینهای کشاورزی وارد کند.

بخشدار بنذرک عنوان داشت: طغیان رودخانه «جومحله» که از کوهها و رودخانه های بشاگرد، سندرک و هشتبندی سرچشمه می گیرد وارد چند روستا از بخش بنذرک شد و خساراتی را به روستا نشینان تحمیل کرد.

بلاک عنوان داشت: این بارندگی ها سبب آبگیر شدن پنج بند خاکی شده است که علاوه بر تقویت منابع آبهای زیر زمینی می توان از آن در مصارف کشاورزی استفاده کرد.

بلاک گفت: این میزان خسارات بر اساس بررسی های اولیه است ومیزان خسارات نهایی در جلسه بررسی ستاد بحران شهرستان مطرح خواهد شد.

بخشدار بخش بنذرک عنوان داشت: در روستای کرگان برخی منازل ساکنان دچار آبگرفتگی شده که خدمات امدادی  توسط جمعیت هلال احمر به آنها ارائه شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید