خبر فوری

اسکان موقت به چهار روستا در شرق جاسک

محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی شدید در جاسک وایجاد خسارت به زیرساختها در روستاهای شرق  شهرستان جاسک گفت: در بارندگی روز جمعه در شرق جاسک ۲۱ روستا دچار خسارت شدند که از این تعداد روستا به ۴ روستا که بیشترین خسارت وارد شده بود رااسکان موقت  داده و کمک های امدادی شامل اهدای ۱۵۰ تخته چادر، ۱۵۰ موکت، ۳۰۰پتو و ۱۵۰ گالن آب و ۱۵۰ چراغ فانوس، ۱۱۳ ست ظروف آشپرخانه و ۱۵۰۰ کنسرو و ۵۰بسته نان تحویل این آسیب دیدگان از سیل شده است.

فرماندار جاسک از قطعی برق در ۲۱ روستا ازشرق جاسک خبر داد و گفت :  در اثر طوفان ۲۰ تیر برق دوچار شکستگی شده  و ۸ کیلومتر پارگی شبکه برق داشته ایم که تا اکنون توانسته ایم برق ۱۹ روستا از طریق شبکه سراسری وصل و ۲ روستای دیگر از طریق ژنراتور تامین شده است که در بخش برق ۱۵ میلیارد ریال در روستا های شرق جاسک فقط دچار خسارت شده ایم.

احمدی بیان داشت: در بخش آب۷ میلیارد تومان و راه روستایی  ۵ میلیارد تومان و در  معبر روستایی  ۱۵۰ میلیون تومان و در بخش کشاورزی ۱۵۰ میلیون تومان جاده های بین مزارع دچار خسارت شده اند.

وی از توجه خاص استاندار هرمزگان به مردم سیل زده شهرستان جاسک سخن داشت وگفت: جادری استاندار هرمزگان از همان زمان اولیه بارندگی در جاسک  تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به سیل زدگان ورستانشینان داشت ودستور بر رسیدگی فوری به مردم که در بارندگی اسیب و یا خسارت به آنها وارد شده بود را داد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید